Wednesday, April 14, 2010


ulangtahun dtg lagi...
thn ni aku x smbt besday tp aku smbt..
tah la..susah tuk aku explain..bunyinya cam pelik tp xpelik..haha..
kwn2 buat jamuan ringan smbt besday aku..

time kasih kawan-kawan..

tahun ni aku dpt present sume warna hijau..
cuma kek jer x hijau..
thn lepas kek hijau..tp kek tahun ni sedap sgt2...
thn ni kecik,aiza,sheila dan amelina hadiahkan aju baju tido warna hijau.. gmbr katak senyum kembang!!
aku tgk baju tue dgn aku2 skali tersenyum kembang dgn sendirinya.. hahaha..
kuat tol aura katak tue..
mlm tue gak aku pakai wat tido..

so..
mlm tue aku tido dgn senyum kembang laaa...
hihihik..

laila lak bagi jam tapak tgn wat peace.. kat tgh2nya gmbar katak gak.. hahaha..nakal tol la adik2 aku ni..
mentang2 aku hyper dgn hijau..
katak gak lmbgnya..
tp aku suka..
comel!!!
tiap masa tgk..yela..jam kan..
tgk jam,ingat laila.. time ksh laila..
beberapa puluh jam kemudiannya, aku dapat lagi hadiah... adik aku yg lg sorg nie bagi...
namanya dayah...
mula2 dapat aku da hepi,kotak hadiah warna hijau!!!hihi bukak2..wah!!! ni kain yg aku tgk tadi ni!!
dayah hadiahkan aku sepasang kain warna hijau jgk...

cantik...aku suka..
time kasih dayah..t kak lisa buat baju kurung moden kain tue ea..
pakai gi kelas...
x sabar..hihi..

tp, sedih....
org tersayang????
aku tetap tersenYum..

cam lagu tue"hadapi dengan senYuman.."

dan

aku harap dia akan "buat aku tersenyum"...
pape pun.. time kasih adik-adikku..
smbt besday kak lisa mlm tue..
time ksh kechik,amelina,laila,dayah,sheila,
aiza.shima,ain dannN juga arm..
merasa gak k.lisa praktik tepung tawar sebelum kawen
tanpa di duga..

hihihi..


No comments:

Post a Comment