Saturday, October 30, 2010

JEJAK KASIH ITU BKN UTK AKU...

Penatnya menafikan sesuatu yang tak betul tp dianggap betol..
aduhai..duhai..penat!!!
Nama saya SITI NURKHALISAH bukan SITI MASTURA laa..
penat aku ckp aku bukan Mastura laa..
tp Iera Erima terus-terus duk mesej aku kat Fb
ckp aku nie kawan yang dia cari-cari dari dulu...
antara katanya "please la ngaku..awak ni Mastura..jgn la nk selindung-selindung lagi..."
katanya lagi, "awa Masturak kan?? duk Kota Bharukan?? please jgn nk tipu"..
aku tak tipu la..
aku kenal Kota Bharu ni since aku nk daftar stadi kat sini..
kalo tak, sampai skrg lom tentu aku kenal KB ni la ci Iera Erima syg..
dah sah-sah muka aku terpampang kat Fb aku tue,
dia tetap kata tu bkn Ct Khalisa (aku) tp Siti Mastura..
alahai...
Kelakar tp x suka lah...heheheheee...

:
:
:
:
* x sangka ada kembar seiras..hehehe...

2 comments: